Pages

Wednesday, July 12, 2023

DONE VIVA!! ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ


Assalamualaikum everyone!! Seperti tajuk entri yang anda lihat, batch kami sudah pun selesai sesi Viva untuk projek akhir tahun kami pada hari Selasa, 11 Julai 2023. Walaupun thesis masih perlu ditambah baik, namun boleh kata kami sudah pun menghampiri ke penghujungnya. Sikit je lagi ni, esok lusa tau tau eh dah officially graduated. Teruja nak habis, at the same time pun saya jadi lebih appreciative dengan kawan-kawan yang ada. Inilah muka manusia yang sudah menemani perjalanan ijazah muda saya dari semester 1. Walaupun banyak cerita in between, tak kisahlah. Saya akan simpan memori yang best best je hahaha.

"I'm very proud of you tau, Qillah." that is the best thing I've heard today. Yatt, merangkap classmate dan housemate saya, cakap begitu pada saya betul-betul lepas giliran saya present. Terkesima jugalah tapi lebih kepada rasa terharu. Ingat lagi masa awal semester dulu, ada drama air mata dalam bilik Yatt sebab saya stress sangat dengan fyp. Dia la yang dengar saya jerit sambil nangis (perempuan memang suka multitask haha tiber en). Dia jugalah yang teman saya present di Smart Classroom tadi. 

Tadi pun, saya memang dah macam muka orang tak betul. Berbekalkan tidur 30 minit dan perut yang kosong, saya cuba bertahan sebab classmates nak ambil gambar sekali. Jujur, saya dah duduk bersila atas rumput hijau sambil menunggu kawan-kawan set up kamera hahaha. Sabrina, antara sahabat dunia akhirat yang sanggup ikut bersila juga menemani saya. Siap offer supaya saya berbaring berpangkukan riba beliau. Dapatlah juga saya baring 5 minit untuk merehatkan mata walaupun di tempat awam haha. Sab hadangkan cahaya matahari pukul 1 petang supaya saya boleh lelapkan mata dengan tenang. Terharu oo hahahaha. 

Apa-apa pun, saya sangat berterima kasih kepada semua rakan-rakan yang membantu. Yang sudi dengar, yang sudi layan, yang sudi tolong, yang sudi terangkan - terima kasih yang tak terhingga. Semoga Allah SWT membalas jasa anda semua. 

6A1 ๐Ÿค 6A2

Present sambil peluk iPad is another level of nervous haha

MIC6 people ๐Ÿค˜❤️‍๐Ÿ”ฅ


Nonol, class rep paling function


Dengan Yatt!! ๐Ÿ–ค































No comments:

Post a Comment

all time popular!