Pages

Sunday, January 1, 2023

SELAMAT TAHUN BARU!

Assalamualaikum, semua~ Tak sangka dah 2023, rasa macam baru semalam je buat blog ni. Pejam celik, batch 2001 sudah pun berusia 22 tahun. Ada yang seusia saya, sudah berkahwin dan mempunyai anak. Ada yang merantau jauh untuk menyambung pelajaran. Ada juga yang terus bekerja untuk menyara kehidupan masing-masing. Nak buat recaps macam saudara Daniel tapi saya ni otak semut, cepat lupa hahaha. Tak apalah, saya post ucapan tahun baru je hehe.

Sejujurnya, tahun 2022 bukanlah tahun terbaik untuk saya. 

Tahun yang agak emosional dan terumbang-ambing. Kadang kat atas sangat, kadang tu jatuh tergolek macam nangka busuk. Apa-apa pun, saya bersyukur masih di sini; masih boleh tulis sepatah dua kata di blog ni. Mujurlah Tuhan tak tarik nikmat emotional support saya, ada la jugak bahu nak bersandar dan telinga yang sudi dengar saya menangis hahahaha.

Semoga 2023 ada sinar. Selamat tahun baru, semua!

1 comment:

all time popular!